طراحی لوگو رایگان با هوش مصنوعی

طراحی لوگو رایگان با هوش مصنوعی

این روزها بازار هوش مصنوعی حسابی داغ شده و همه دنبال این هستند تا بیشترین استفاده رو از این ابزار فوق العاده داشته باشند. ما در تیم آیتکین هم تصمیم گرفتیم یک ابزار کاملا راحت رو برای طراحی لوگو رایگان طبق رنگ و برند شما به شما معرفی کنیم.

مشکل بزرگ ابزارهای هوش مصنوعی معروف این است که به زبان فارسی نیستند و بعضی افراد در استفاده از اون ها به مشکل برمیخورند. حالا ما یک ابزار کاملا ایرانی و به زبان فارسی به شما معرفی میکنیم تا به راحتی لوگو خودتون رو طراحی کنید. البته خروجی این ابزار در حالت رایگان به صورت png نیست. فقط یک فایل jpg رو میتونید دریافت کنید. برای دانلود فایل باکیفیت و اصلی لوگو لازمه هزینه ای را پرداخت کنید که اگر با ما همراه باشید این مبلغ رو به شما خواهیم گفت.

ابزار هوش مصنوعی برای طراحی لوگو

این ابزار ایرانی که با برند لوگونومی ارائه شده است

لوگوساز آنلاین لوگونومی، یک نرم افزار آنلاین طراحی لوگو در بستر وب است که برای ساخت سریع لوگو استفاده می شود. شما بدون نیاز به دانش طراحی لوگو و بدون آشنایی با نرم افزارهای طراحی لوگو و تنها با وارد کردن نام و نشان تجاری کسب و کار خود و در چند گام یک لوگوی حرفه ای بسازید.

اگر نیاز به ایجاد تغییراتی در لوگو و آرم پیشنهاد شده این ابزار دارید، نگران نباشید چون این ابزار امکان سفارشی سازی تمام بخش ها را به شما داده است. در نهایت شما می توانید با هزینه خیلی کم فایل لوگو را در فرمت SVG (وکتور) یا PNG و JPG دانلود و استفاده کنید.

آموزش طراحی لوگو با هوش مصنوعی

برای طراحی لوگو با این ابزار ابتدا وارد سایت app.logonomy.ir می شوید و روی دکمه “ساخت لوگو را شروع کنید” کلیک کنید. گام های بعدی در ادامه به صورت تصویری توضیح داده شده اند.

گام اول: در صفحه باز شده نام برند و شعار خود را وارد کنید و سپس روی گزینه شروع کلیک کنید.

آموزش طراحی لوگو آنلاینگام دوم: در صفحه باز شده دسته ای را که شغل شما در آن تعریف می شود را انتخاب کنید و دکمه ادامه را بزنید. آموزش طراحی لوگو آنلاینگام سوم: در این بخش فقط کافی است رنگ های وردنظر خودتان را انتخاب کنبد و دکمه ادامه رو بزنید. آموزش طراحی لوگو هوش مصنوعیگام چهارم : در صفحه پیش رو باید برچسب هایی که مربوط به شغل شما یا معنی برند شما است تایپ و اتخاب کنید.

آموزش طراحی لوگو هوش مصنوعیگام پنجم: کار طراحی لوگو شما تمام شده است. فقط کافی است بین تمام مواردی که این ابزار به شما پیشنهاد کرده است یک مورد را انتخاب کرده و روی گزینه دریافت کلیک کنید. سپس شماره تماس خود را وارد کرده و بعد از درج کد تایید ارسال شده وارد صفحه دانلود و تعرفه ها خواهید شد.

آموزش استفاده از ابزار لوگونومیبرای دریافت فایل اصلی و با کیفیت لوگو طبق تصویر زیر مبلغی طبق تصویر زیر باید پرداخت شود. هزینه طراحی لوگو با ابزار لوگونومی

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه و بتونید لوگو مورد نظر خودتون رو طراحی کنید. اگر به هر دلیلی موفق به ساخت لوگو موردنظر خودتون نشدید میتونید با ما تماس بگیرید و نمونه های طراحی لوگو آیتکین را مشاهده کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *